duminică, 26 iulie 2009

O fetita catre Basescu: bine ati venit in Romania!!

Sponsori:

Da, m-am distrat teribil. Aflat ieri hai-hui prin tara, presedintele a ajuns si in Dolj, mai exact la Bechet. Toate bune si frumoase, caci sunt atent organizate vizitele presedintelui prin teritoriu. Deci ce putea merge rau? Ghidusia a venit insa de unde nici nu te astepti, adica de la o fetitza. Nu se stie daca avea si coditze, insa micutza facea parte din comitetul de intampinare a sefului statului. Si stii ce i-a urat, viitoarea votanta, lui Base'?? "Bine ati venit in Romania!!". Hahahaha!!! Sa stie ea, de mica, cum sta presedintele intr-o lume a lui, unde totul e cald si bine?? Unde se merge la plimbare cu girofar, unde premierul nu-l deranjeaza iar majoritatea parlamentara pare confortabila inca....

Scriind randurile astea ma gandeam daca nu cumva fetitza a fost invatata sa-i faca urarea buclucasa presedintelui... Hm. Pe de alta parte vad la emisiunile lui Iantzu, cu copii care spun lucruri trasnite, ca astora mici nu le e foarte clar conceptul de oras sau de tara. La intrebarea "de unde esti?", multi raspund "din Romania".

Oricum presedintele a fost pe faza, cand s-a trezit cu urarea micutzei, trebuie sa recunosc. I-a zis "Da' tu eşti obişnuită să primeşti delegaţiile străine?" Haha, tare si asta!!


Vezi si:
- Basescu. Traian Basescu. 100 de poze inedite
- Copiii fac lucruri trasnite - poze
.
Twitter
Facebook

4 Pareri. Comenteaza:

Dan Borcea spunea...

De
misie din pnl brasov

Fostul lider al filialei PNG-CD Sacele, devenit in 2008, membru al PNL, Dan Borcea a demisionat zilele trecute din partid, ca urmare a mustrarii primite din partea conducerii filialei liberale. Intr-o conferinta de presa sustinuta ieri, Adrian Maxim, membru in BiroulPolitic al PNL Brasov a declarat: "In urma unor discutii pe care le-am avut cu Dan Borcea, l-am rugat sa-si clarifice situatia, avand in vedere faptul ca se autoproclamase candidat al PNL pentru postul de primar al municipiului
Citeste despre : Demisie Brasov
Vizualizari: 28, Ziar / Revista: Transilvania Expres,

DAN BORCEA SPUNE :

In urma unor amenintari repetate am fost nevoit sa-mi dau demisia din functiile detinute in org.pnl .Cu Cancescu n-am nimic dar caracterul lui marsav si frica lui fata de Scripcaru m-au determinat sa iau aceasta hotarare .Cum a putut sa-mi promita marele Cancescu seful banilor pe judet luand masa cu el iar Coman ATOP stregandu-l la gura cu servetelul ,ca ma va numi presedintele org.PNL Sacele,candidat la primaria Sacele in 2012,ca-mi va da o fabrica de facut bani asa cum a facut cu Adrian Maxim ,stiti voi treaba aia cu calculatoarele,asa cum a facut cu sociologul Coman marele sondator de opinie de serviciu,asa cum a facut cu Sebastian Grapa seful Fagarasului si terminand cu Lata marele penalist care l-a strans pe Cancescu cu mana la usa dand o mana de ajutor si mumia partidului Ispas, pentru a nu ma accepta in partid ca vezi doamne le aflu interesele meschine si nici vorba de politica .Eu cu asa gunoaie nu pot sa-mi duc promisiunea la bun sfarsit fata de electoratul meu pe plan local .O fi politica "curva " dar astia depasesc orice limita .
Sedinta PNL:de fiecare data ne adunam la o crasma sa ascultam ce abereaza c'ancescu si ce frica are de Scripcaru ca noaptea doarme cu Scripcaru in gand iar dimineata se trezeste cu el .Daca voi credeti ca aceasta este politica suntem un popor de naivi,eu nu fac compromisuri pentru a ma imbogatii ca intamplator nu ma cheama Claudiu Coman,Adrian Maxim,Sebastian Grapa,Radu Ispas ,Lata(TATA CORADO ) si-l uitasem pe c'ancescu care spunea cu nonsalanta ca are bani de imbraca Brasovul si se mira de ce mai "insista ".
Ma intreb si eu ca simplu cetatean ,nu avem lege in Romania asta ?au auzit astia vreo data de DNA ?
Nu sunt suparat dar sunt dezamagit de increderea pe care le-am acordat-o.
BUCURATI-VA DUSMANILOR CACI CINE RADE LA URMA ,RADE MAI TARZIU ...

Mihaela Chelaru spunea...

Da, chiar nu stiam de replica asta :) probabil ca va deveni celebra. Ah si presedintele asta a fost destul de spontan.

Anonim spunea...

tare fetita

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ mihaela chelaru - hehe, au fost meseriasi amandoi. fetitza dementiala iar presedintele, sincer, a dat cea mai potrivita replica pe care o putea da...

@ april - i-a zis-o :)

Trimiteți un comentariu