sâmbătă, 20 decembrie 2008

Traian Ungureanu se arunca de pe bloc. Virtual...

Sponsori:

Il stiti pe Traian Ungureanu, nu? Tipul ala cu alura usor aeriana, ziarist de meserie. Acum presteaza la Cotidianul, dupa ce a mai fost si pe la BBC. Ei bine, pentru cine nu stie, Ungureanu asta al nostru, considerat un fel de Emil Boc al presei, a amenintat ca se arunca de pe bloc. Se intampla cam dupa alegeri... ca se arunca daca PSD si PD-L vor ajunge sa guverneze impreuna.

"Mă arunc de pe bloc! Îmi menţin promisiunea, în ciuda teribilei crize imobiliare. Completez: mă arunc de pe bloc, pe cuplul Patriciu-Tăriceanu, regizorii eventualei apropieri PSD-PD-L", scria el prin 4 decembrie.

Ei bine, pana la urma incredibilul s-a produs, PSD si PD-L au facut-o impreuna, doar ca ziaristul nostru nimic. Am tot cautat prin ziare sa vad daca s-a tinut de promisiune. Am gasit stirea de mai jos si am zis - ie-te ma, al naibii....

Cand colo, ce sa vezi... nu era vorba despre el ci despre un alt nefericit... ma rog, nefericita. Bine, ma bucurasem din start cand am aflat ca a supravietuit... acum cand am vazut ca nici macar nu era vorba despre el... parca mi-a parut rau asa un pic...

Oricum eu si ceilalti amatori de senzatii tari am fost razbunati. Pana la urma Traian Ungureanu se arunca de pe bloc. Si chiar cade in gol... se loveste in caderea lui rau de tot, doar ca de sigle ale PD-L-ului. Si asta intr-un joc online inventat de cineva istetz. Click pe fotografie pentru a merge la pagina jocului.


Aboneaza-te la RSS - full
Adauga Anti-Plicti la Favorite

Vezi si:
- Primele parodii cu George Bush si pantofii
- Nu e bine vacii noastre
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu